پالایش 96 درصد پرونده‌های مددجویی استان فارس در سامانه امداد هوشمند

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد فارس از از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در این استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و افزود پالایش پرونده 96 درصد مستمری بگیران این نهاد از ابتدای اجرای این طرح در استان فارس، انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پالایش 96 درصد پرونده‌های مددجویی استان فارس در سامانه امداد هوشمند

محمد بذرافشان، گفت: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان برای ثبت درخواست خود می‌بایست به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند؛ اطلاعات اولیه ثبت شده در سامانه به صورت خوداظهاری است.

مدیر کل امداد فارس ادامه داد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون، پرونده 200 هزار و 125 خانوار مددجو و غیرمددجو در ادارات کمیته امداد استان فارس در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده ی 160 هزار و 368 خانوار معادل 80 درصد کل پرونده ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

بذرافشان در پایان اضافه کرد: همچنین از تعدادکل پرونده‌های ثبت شده، پرونده 158 هزار و 440 خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد 152 هزار و 758 پرونده معادل 96 درصد از کل پرونده‌های مستمری‌بگیران، پالایش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار