برای سعادت در زندگی، رابطه‌تان را با خداوند اصلاح کنید

کاشمر (پانا) - امام جمعه موقت شهرستان کاشمر گفت اگر انسان بخواهد امور زندگی‌اش سامان پیدا کند، سالم بماند و نیکو شود رابطه‌اش را با خداوند اصلاح کند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برای سعادت در زندگی، رابطه‌تان را با خداوند اصلاح کنید

حجت الاسلام علی محمدی امام جمعه موقت شهرستان کاشمر در خطبه اول نماز جمعه گفت: راه رسیدن به سعادت در زندگی، سه راه مشخص شده است. اولین راه را امام علی(ع) می فرمایند: اگر می خواهید امور زندگی تان سامان پیدا کند، سالم بماند و نیکو شود رابطه تان را با خداوند اصلاح کنید و اگر در این رابطه انحراف پیدا شود مسیر زندگی ما هم به انحراف کشیده خواهد شد و اگر بین خودمان با خدا خواسته باشیم رابطه خوبی داشته باشیم اولین راه این است که عبودیت و بندگی مان را سر و سامان بدهیم و فرایض دینی خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: دومین راه برای بین ما و اصلاح خداوند واجب است، عبادت را که انجام می دهیم باید رنگ خدایی داشته باشد، باید در جهت رضای خدا باشد و اگر کاری که انسان انجام می دهد اجتماعی یا فردی است، اگر در جهت رضای خدا نباشد، هیچ ارزشی ندارد، بلکه رضای خدا باید در راس همه برنامه های ما باشد تا خداوند برکاتش را بر ما نازل کند، پس راه رسیدن به یک زندگی مناسب، گام برداشتن در جهت رضای خدا است.

محمدی افزود: سومین راهی که در این رابطه وجود دارد در فرمایش امام علی علیه السلام است، امام علی فرمودند، مردم از خداوند بترسید و از گناهان دوری کنید تا زندگی شما پر رونق شود.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار