امام جمعه شهرستان شیروان:

شب‌های قدر شب مناجات و ارتباط بیشتر با خداست

شیروان (پانا) - آیین گرامیداشت شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از زائرین، مجاورین، خادمین، طلاب حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم (ره)، فرهنگیان و دانش‌آموزان، در آستان مقدس امامزاده حمزه رضا (ع) شهر زیارت شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شب‌های قدر شب مناجات و ارتباط بیشتر با خداست

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در این آیین گفت: اگر می خواهیم عمرمان را بیمه کنیم باید شبهای قدر را دریابیم.

وی افزود: خداوند به همه ما توفیق داده است تا شب قدر در کنار امامزاده حمزه الرضا علیه السلام به راز و نیاز بپردازیم و یکی از اعمال خوب در این شب ها، خواندن نماز و زیارت امام حسین علیه السلام است.

امام جمعه شهرستان شیروان، یکی از زمان های دوست شدن، انجام مناجات و ارتباط بیشتر با خدا را در شب های قدر بیان کرد و گفت: کسی که از خدا بترسد، از هیچ احدی در دنیا نخواهد ترسید.

تکمیلی شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر را یکی از حربه های شیطان بیان کرد و افزود: فرزند بیشتر، برکت بیشتر به زندگی می آورد و وقتی از جوانان در رابطه با عدم ازدواج آنان می پرسیم، در پاسخ عدم توانایی مالی و اداره زندگی را با توجه به گرانی ها بهانه می کنند، بنده در پاسخ به این ترس جوانان می گویم، هرگاه به دلتان نگرانی آمد، همانند پیامبر اکرم (ص) این ذکر حسبنا الله نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر را بگویید تا با توکل بر خدا بر همه مشکلات غلبه کنید.

وی در پایان گفت: وقتی در این مراسم شرکت کرده ایم به این معنی است که خداوند همه ما را دوست دارد و ما هم باید با خدا عهد و پیمان بسته و خشیت الهی داشته باشیم و او را همیشه ناظر و حاضر بر اعمال خود دانسته و بین خدا و هر چه در زندگی، ازدواج، شغل و کار هست، خدا را برتری بدهیم.

قرائت دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام سید جواد حسینی معاون فرهنگی و امام جماعت آستان مقدس حمزه الرضا (ع) و حسن رحمتیان، آیین قرآن به سر، توسط حجت الاسلام صادق مجیدی از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار