امام جمعه شهرستان کاشمر:

دانش آموز با شرکت در نماز جمعه دارای قدرت فکری و عقلی می‌شود

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر گفت دانش‌آموز با شرکت در نماز جمعه دارای قدرت فکری و عقلی می‌شود و وقتی دارای هیجان اجتماعی و معنوی شود هوش تحصیلی و درسی اش تقویت می‌شود.  

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز با شرکت در نماز جمعه دارای قدرت فکری و عقلی می‌شود

حجت‌ السلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: یکى از مهمترین نیازهاى دانش آموزان امروز به عنوان آینده سازان و پاسداران ارزش هاى اسلام و انقلاب اسلامى تقویت بنیه معنوى و آشنایى کامل با معارف اسلامى است و از آنجا که یکى از خطبه هاى نماز جمعه به طرح مباحث دینى و اخلاقى اختصاص دارد، به خوبى پاسخگوى این نیاز دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلى کشور که دشمنان در صدد جدا کردن نسل نو از دستاوردهاى انقلاب هستند، این حضور در نماز جمعه است که مى تواند آنها را در برابر این گونه توطئه ها ایمن کند.

طاهری افزود: حضور در نماز جمعه و آشنایى با مسائل روز جهان اسلام موجب احساس مسئولیت بیشتر دانش آموزان در برابر جهان اسلام است و آنها را براى دفاع از اسلام در تمامى عرصه ها فراهم مى کند و از دیگر ضرورت هاى حضور دانش آموزان فراهم شدن شرایط مناسب در نماز جمعه ها جهت آشنایى به وظایف اجتماعى آنان است که این امر موجب مى شود تا در این عرصه نیز دانش آموزان حضور پرشورترى داشته باشند.

وی گفت: حضور پرشور و بالنده دانش آموزان در نماز جمعه، نشانه شکست دشمنان در تهاجم فرهنگى بوده و موجب یأس و ناامیدى آنان شود و از سویى دیگر همین امر باعث دلگرمى متدینین و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامى در راستاى خدمت رسانى بیشتر به دانش آموزان مى شود.

وی در پایان گفت: دانش آموز با شرکت در نماز جمعه دارای قدرت فکری و عقلی می شود و وقتی دارای هیجان اجتماعی و معنوی شود هوش تحصیلی و درسی اش تقویت می شود.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار