بررسی گسترش همکاری‌های دو انجمن سینمایی

تهران (پانا) - مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی گسترش همکاری‌های دو انجمن سینمایی

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «بابک بهداد» رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند به همراه «شهرام درخشان»، «هادی آفریده» و «ضا عاطفی» اعضای ه‍ئیت مدیره این انجمن با حضور در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، با «مهدی آذرپندار»مدیرعامل انجمن سینمای جوانان و جمعی از مدیران این نهاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر گسترش همکاری‌های مشترک، درخصوص استفاده از ظرفیت‌های صنفی در آموزش و توانمندسازی هنرجویان و مستندسازان انجمن به تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه که «سعید پوراسماعیلی»معاون فرهنگی و آموزش، «آرش رصافی»معاون تولید و پشتیبانی، «محمدحسین امیری»دستیار ارشد مدیرعامل و «سیدجواد میرهاشمی»مدیرانتشارات انجمن سینمای جوانان نیز حضور داشتند، استفاده از ظرفیت مستندسازان شهرستانی برای ساخت مستندهای کوتاه و نیز استمرار همکاری در برگزاری آموزش‌های برخط در حوزه مستند مورد تأکید و توافق حاضران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار