فرار دختر و پسر نوجوان از خانواده، برای ازدواج

تهران (پانا) - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دختر و پسر نوجوانی که به علت اختلاف خانوادگی از منازلشان فرار و تصمیم به زندگی در شمال کشور را داشتند خبر داد. 

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فرار دختر و پسر نوجوان از خانواده، برای ازدواج

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در تشریح خبر گفت: بدنبال شکایت مرد جوانی در رابطه با ناپدید شدن دختر ۱۳ ساله اش تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد. در تحقیقات صورت گرفته پدر شیما گفت: ساعت ۲ ظهر ۱۰ آذر امسالم دخترم از خانه خارج شد و دیگر خبری از او ندارم.
وی افزود: با شکایت مرد جوان بررسی ها برای یافتن شیما از سوی کاراگاهان پلیس ادامه یافت و کارآگاهان به استعلام از بیمارستان ها بهزیستی و کلانتری ها پرداختند، اما هیچ ردی از دختر ۱۳ ساله بدست نیامد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در ادامه آنها به تحقیقات محلی اطراف محل اقامت شیما پرداخته و با پایش اطلاعات به دست آمده از محل تردد مشاهده شد نامبرده در زمان خروج از منزل یک نفر جوان کم سن و سال در جلوی منزل منتظر او بوده و پس از ملاقات همدیگر سریعا از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع، هویت پسر جوان بدست آمد و بررسی ها نشان می داد شیما چند ماه قبل در فضای مجازی با بهنود آشنا شده است.
وی گفت: با شناسایی هویت بهنود، کاراگاهان راهی خانه او شدند اما خانواده اش اظهار داشتند بهنود به خاطر اختلافات خانوادگی آنها را ترک کرده و راهی سفر شده است.
معاون جنایی پلیس پایتخت اضافه کرد: کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی با پایانه مسافر بری غرب شناسایی اتوبوسی که بهنود و شیما سوار آن بودند، در یک عملیات پلیسی هر 2 متهم دستگیر شدند که بهنود مدعی شد: من و شیما با خانواده مان اختلاف داشتیم و تصمیم به فرار گرفتیم و می خواستیم به شهرهای شمالی برویم و زندگی جدیدی را آغاز کنیم.
سرهنگ مرتضی نثاری در پایان گفت: با اعتراف پسر جوان، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار