انهدام باند مالخران جنوب تهران 

تهران (پانا) - سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مالخر که تحت پوشش مغازه تنباکو فروشی، به خرید اموال مسروقه می‌پرداختند خبر داد و گفت از مخفیگاه متهمان 62 قلم اموال سرقتی کشف شد. 

کد مطلب: ۱۲۳۷۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند مالخران جنوب تهران 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت لوازم و تجهیزات خودرو در محله خانه آباد، شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار ماموران کلانتری 152 قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در بررسی های ماموران مشخص شد فردی با افتتاح مغازه تنباکو فروشی در محدوده خیابان شکوفه به خرید و فروش اموال مسروقه می پردازند، ادامه داد: مخفیگاه متهم تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت و مشخص شد تعدادی افراد مشکوک به این مغازه در تردد هستند.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان، تعدادی لوازم و تجهیزات مسروقه از قبیل: 20 عدد ضبط، 15 عددباند و 5 عدد ساب و امپلی و 12 عدد جک کشف شد.
سرهنگ بهرامی افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری 152 منتقل و شناسایی مالکان اموال سرقتی و کشف جرائم احتمالی این متهم ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار