مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

بازگشایی مدارس با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانش‌آموزان از آموزش حضوری

پردیس (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانش‌آموزان، فضاهای آموزشی بازگشایی شده، البته آموزش و پرورش این برنامه را از ماه‌های قبل در نظر داشت و با حمایت مجموعه مدیریت شهرستان‌ها و همراهی اولیا، این اتفاق رخ داد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس با هدف بهره‌مندی هر چه بیشتر دانش‌آموزان از آموزش حضوری

سیدمجتبی هاشمی، با اشاره به ارتباط خوبی که بین آموزش و پرورش شهرستان پردیس و مجموعه‌ شرکت عمران با مدیریت شهرداری وجود دارد، خاطرنشان کرد: نتیجه‌ این روابط قریب به 52 فضای آموزشی است که قرار است به آموزش و پرورش این شهرستان تحویل داده شود. همچنین 22 پروژه هم اکنون مشغول ساخت و ساز هستند و تابستان بخشی از این پروژه‌ها تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی در این نشست خواستار کنترل آسیب‌های اجتماعی شد و افزود: باید ساکنان شهرستان پردیس از فضاهای پرورشی مانند مشاوره، خانه‌های فرهنگی و هنری، اردوهای آموزشی بیشتر بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره‌ وحدت نظر ارگان‌ها گفت: ما برای شهریور ماه 14 سیاست اجرایی ابلاغ کردیم که یکی از آن‌ها موضوع مشارکت‌پذیری و مشارکت‌جویی بوده و تأکید داریم از هر ظرفیتی که شهرستان در اختیار دارد باید به نحو احسن و شایسته استفاده کند که در این زمینه شورای آموزش و پرورش کمک بسیار خوبی برای ما است و با مدیریت فرماندار این اتفاق صورت می‌گیرد.

هاشمی افزود: اولویت‌هایی که به آموزش و پرورش ارجاع می‌شود باید در همان شهرستان مورد بررسی قرار بگیرد و ما هم درصدد این هستیم که در سطح شهرستان و استان این امر کیفی شود و تلاش می‌کنیم براساس نیازهای خودمان اتفاق بیافتد.

وی در رابطه با تأمین حق انشعابات مدارس بیان کرد: ما در آموزش و پرورش دستگاه بهره‌بردار هستیم و در مدت زمان 10 روز طبق نشستی که با مسئولین نوسازی مدارس داشتیم درخواست خود را ارائه دادیم و دوستان هم رویکرد خود را اعلام کردند و منتظریم به زودی این مشکل از جانب نوسازی مدارس حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: نسبت به سرانه کشوری در سطح پایین قرار داریم و جزء شهرستان‌های محروم شناخته می‌شویم و در نظر داریم با بهره‌گیری از خیرین و تقویت اعتبارات دولتی این فضاها بیشتر شود.

خبرنگار دانش‌آموز: امیرعلی قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار