مراسم‌های فرهنگی یک فعالیت گروهی و تاثیرگذار است

دماوند(پانا)-رئیس بسیج دانش‌آموزی دماوند در جلسه انجمن بسیج با هدف تصمیم‌گیری تشکیل ستاد مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی و برنامه‌ریزی مناسبت‌های پیش‌رو، مراسم‌های فرهنگی را یک فعالیت گروهی دانست که باید با جدیت پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم‌های فرهنگی یک فعالیت گروهی و تاثیرگذار است

حمیدرضا فتاح دماوندی رئیس بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش دماوند در جلسه بسیج دانش‌آموزی گفت: تشکیلات حوزه بسیج تشکیلاتی بر پایه ۱۵ زیر مجموعه است و این ۱۵ زیر مجموعه دارای چندین شاخه است که شامل حوزه بسیج دانش‌آموزی، حلال احمر و اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی است.

او ادامه داد: بسیج به عنوان یک تشکلی که در دولت امروزی مورد توجه بیشتر است و مسئولیت تاثیرگذاری دارد باید با تمرکز بیشتری به ارائه کارها بپردازد و افزود، کار فرهنگی کار تک نفره نیست و کاری گروهی است که باید با جدیت بیشتری ادامه دهد.

او اظهار کرد: شعبه فرهنگی که ۱۱۹ مدرسه را شامل می‌شود که درسطح شهرستان دماوند باید تماما پوشش داده شوند.

فتاح دماوندی بیان کرد: این جلسه بر اساس همفکری و گرفتن ایده‌های نو توسط اعضای بسیج دانش‌آموزی تشکیل شده که برای مناسبت‌ها و برنامه‌های پیش روکارهای بسیار مفیدی برای ارائه داشته باشند.

رئیس بسیج دانش‌آموزی آموزش وپرورش دماوند تصریح کرد: تیم بسیار خوبی از دانش‌آموزان منطقه جمع‌آوری شده‌اند که در تیم های مستند سازی، طراحی پوستر، دکلمه‌گو، گروه بندی شده‌اند.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار