یوسف بهارلو: مراکز مشاوره نیاز ضروری خانواده‌ها است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با توجه به آمار و اطلاعات مراجعان به مراکز، مشاوره باید موانع و مشکلات فرآیند مراجعه بررسی و آسیب‌شناسی شود.

کد مطلب: ۱۲۳۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: مراکز مشاوره نیاز ضروری خانواده‌ها است

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی ادره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در جلسه کمیته مشاوره خانواده استان با اشاره به مراکز پیوند تحت نظارت آموزش و پرورش گفت: مراکز مشاوره خانواده با هدف راهنمایی و مشاوره و کاهش مشکلات ارتباطی والدین و فرزندان و کمک به تعادل و استحکام خانواده به منظور مشارکت بهینه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایجاد شده است.

وی ارتقاء سطح بینش و معلومات خانواده‌ها برای پیشگیری از بروز اختلالات و مشکلات خانوادگی، تحصیلی و تربیتی فرزندان، کمک به حل مسائل و مشکالت خانوادگی، تحصیلی و تربیتی فرزندان و ارائه خدمات مکمل مانند مشاوره مذهبی، روان درمانی، روان سنجی، مددکاری اجتماعی و ارجاع خانواده‌ها و مراجعان به افراد ذی‌صلاح را از دیگر فعالیت‌های مهم این مراکز عنوان کرد.

بهارلو تصریح کرد: مراکز مشاوره نیاز ضروری خانواده‌ها است و با توجه به آمار و اطلاعات مراجعان به این مراکز، باید موانع و مشکلات فرایند مراجعه بررسی و آسیب شناسی شده و امکان استفاده بیشتر اولیاء و دانش آموزان از مراکز مشاوره مهیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار