ورود به پرونده مهارت‌های زندگی در برنامه «هزار راه نرفته»

تهران (پانا) - برنامه «هزار راه نرفته» در سه هفته پیشِ رو به مهارت‌های زندگی و نقش آن در پایداری و استحکام خانواده می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود به پرونده مهارت‌های زندگی در برنامه «هزار راه نرفته»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «هزار راه نرفته» با محوریت مهارت‌های زندگی به موضوعاتی همچون مهارت در گفت‌وگو و مهارت‌های ارتباطی و مذاکراتی می‌پردازد و در این راستا نقش عدم مهارت در خانواده‌های اختلاف‌دار، بررسی تاثیر مهارت‌های ارتباطی در خانواده‌های موفق، ساده‌انگاری و عدم استفاده از تبحرِ مذاکره در بخش راز و ... را مورد بررسی قرار خواهد داد.
معیارهای انتخاب همسر و رابطه والد و فرزند نیز از دیگر بخش‌های مورد توجه این برنامه است که با محوریت این موضوع روانه آنتن خواهد شد.
فصل جدید «هزار راه نرفته» همچون فصل‌های پیشین به تحکیم خانواده می‌پردازد. اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک و حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و .. از جمله محورهای این برنامه روانشناسانه است.
بخش‌های مختلف این برنامه عبارتند از: پرداختن به سوالات مهم برای جوانان در شرف ازدواج، بیان چالش‌ها توسط افراد و ارائه راه حل توسط کارشناسان، بخش خانواده موفق و سازگار ، خانواده‌های در آستانه جدایی، «ایفای نقش» که مشکلات در یک بخش نمایشی ارائه می‌شود و مشاور به صورت مستقیم راهکار ارائه می‌دهد و در بخش «راز» هم که موضوعات مبتلابه خانواده‌ها به صورت نامه خوانده شده و توسط کارشناس تحلیل می‌شود.
فرشته موتابی، آسیه اناری، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، پرویز آزاد فلاح، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، جمال شمس و ... از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه اند.
«هزار راه نرفته» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌شریفی به کارگردانی علیرضا برزگر دانایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:45 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار