محمدرضا حسین‌نژاد به‌عنوان استاندار خراسان‌شمالی انتخاب شد

بجنورد (پانا) - هیات دولت به استاندار منتخب استان خراسان‌شمالی رای اعتماد داد و محمدرضا حسین‌نژاد به‌عنوان استاندار انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدرضا حسین‌نژاد به‌عنوان استاندار خراسان‌شمالی انتخاب شد

محمد رضا حسین نژاد متولد اول فروردین ماه ١٣۴۴ در شهرستان شیروان خراسان شمالی است که مسوولیت های مختلفی را در حوزه های مختلف اجرایی و عمرانی در استان های خراسان‌ رضوی و شمالی تجربه کرده است.

حسین نژاد دوران دبیرستان را در شهرستان شیروان سپری و دیپلم ریاضی و فیزیک را از دبیرستان دکتر شریعتی در سال ١٣۶٣ دریافت کرد و در سال ۱۳۶۷ موفق به اخذ لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد شد.

وی همچنین در سال ۱۳۷۵ فوق لیسانس عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و در سال ۱۳۹۵ نیز مدرک دکترای برنامه ریزی شهری را از پژوهشگاه بحران های طبیعی اصفهان اخذ کرد.

یازدهمین استاندار خراسان شمالی، ٢٠ سال سابقه خدمت به عنوان شهردار در شهرهای فاروج، طرقبه، چناران، شیروان، منطقه ٢ مشهد مقدس، منطقه ١ مشهد مقدس، معاون فرماندار و فرماندار در شهرستان چناران دارد.

حسین نژاد در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شیروان در مجلس انتخاب شد که سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این دوره بود.

عضویت در جهاد استان خراسان، عضویت در سازمان نظام مهندسی استان خراسان و ریاست نظام مهندسی شهرستان شیروان، کارشناس رسمی دادگستری در گروه راه و ساختمان و نقشه برداری، دبیر شورای ترافیک استان خراسان ، عضویت در کمیسیون الگو - شهر استان خراسان، مسول ستاد بحران شهرداری های شمال استان خراسان، مدیر کل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور، عضو اصلی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت کشور از دیگر سوابق حسین نژاد است.

استاندار جدید خراسان شمالی که مستخدم رسمی استانداری خراسان رضوی و مامور به خدمت شهرداری مشهد است از سال ۱۳۹۲ تاکنون معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد را بر عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار