مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

هدف طرح لاله‌های روشن، ترویج آرمان‌های شهداست

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هدف طرح لاله‌های روشن، ترویج آرمان‌های شهداست؛ گفت در قالب این طرح، دانش‌آموزان 943 مدرسه استان آذربایجان‌غربی با آرمان‌های شهدا آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف طرح لاله‌های روشن، ترویج آرمان‌های شهداست

آیین استانی طرح ملی لاله های روشن صبح امروز با حضور مسئولان استانی در محل سالن امام علی علیه السلام ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار کرد: جایگاه شهدای راه حق در دین مبین اسلام بسیار والاست و زبان قاصر از بیان مقام والای شهداست.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت تمام ساحتی تاکید دارد و تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا در راستای تحقق اهداف سند تحول است.

منافی بیان کرد: شهدا بهترین الگوی تربیتی برای نسل جوان هستند و این وظیفه نظام تعلیم و تربیت است تا دانش آموزانی در تراز آرمان‌های انقلاب اسلامی تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه قدرت نه گفتن به مستکبرین دنیا و ایثارگری و رشادت از آموزه های مهم شهدا برای نسل کنونی است؛ افزود: طرح لاله‌های روشن طرحی ملی است که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز در ۴۰ هزار مدرسه کشور برگزار می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش برای اجرای طرح لاله های روشن در استان آذربایجان غربی، ۳۰۰ مدرسه را مکلف کرده بود که با همت مسؤولان استان این طرح در ۹۴۳ مدرسه استان اجرا شد.

گفتنی است تجلیل از خانواده شهدا، رونمایی از شهید شاخص، اجرای نمایش و روایتگری دفاع مقدس از برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار