تجدید میثاق فرماندهان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل

تهران (پانا) - فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق فرماندهان نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های امام راحل

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام و المسلمین حسین صنعت‌پور امیری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان مناطق و پایگاه‌های این نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کردند.

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین فرماندهان و کارکنان این نیرو بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا، ضمن عطرافشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان‌ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.

هفتم آذر که به عنوان روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، سالروز حماسه‌آفرینی پرسنل ناوچه موشک انداز «پیکان» و سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق (۱۳۵۹) است که منجر به خسارات بسیار شدید و جبران‌ناپذیر به نیروی دریایی عراق و منهدم‌سازی کامل ۲ پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار