نتایج مرحله سوم جام حذفی ایران؛ حذف صدرنشین لیگ

تهران (پانا) - تیم ملوان با شکست مقابل مس شهر بابک، از جام حذفی فوتبال ایران کنار رفت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مرحله سوم جام حذفی ایران؛ حذف صدرنشین لیگ

جام حذفی فوتبال ایران امروز شنبه با چند دیدار در مرحله سوم برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار خیبر خرم‌آباد، توانست تیم شهرداری همدان را که در رده سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد، با تک گل فرزاد محمدی شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر تیم لیگ یکی ویستاتوربین با نتیجه ۳ بر یک پیام کاشان را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. شمس‌آذر قزوین در دیدار پرگل با نتیجه ۵ بر ۲ یادآوران دوکوهه اندیمشک را شکست داد و به جمع ۳۲ تیم برتر صعود کرد.

ملوان و مس شهر بابک در فاصله یک هفته‌ای و این بار در جام حذفی، باز هم برابر هم قرار گرفتند که تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه فایده نداشت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند اما این مسی‌ها بودند که انتقام لیگ را گرفتند و در وقت‌های اضافه با به ثمر رساندن گل پیروزی، صدرنشین لیگ یک را از دور رقابت‌ها حذف کردند. رایکا بابل نیز با وجود عقب افتادن از اسپاد تهران، ۲ بر یک میهمانش را شکست داد و راهی دور بعد شد.

در ادامه مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران، دو تیم لیگ یکی مس کرمان و خوشه‌طلایی ساوه در کرمان به مصاف هم رفتند که میزبان پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم، در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۵ بر ۶ حریفش را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

در این دیدار ابتدا محمد سرافراز برای خوشه طلایی گلزنی کرد اما امید آوخ در دقیقه ۸۸ کار را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار این مرحله، دو تیم فوتبال قشقایی شیراز و شاهین بندرعامری بوشهر به مصاف هم رفتند که شیرازی‌ها با هدایت مهدی رجب‌زاده توانستند پس از تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، حریف‌شان را با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی مغلوب کنند و به جمع ۳۲ تیم برتر این دوره جام حذفی صعود کنند.

همچنین همزمان با مرحله سوم جام حذفی، تیم‌ شاهین بوشهر برابر سایپا تهران با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به دور چهارم جام حذفی و تقابل با یک تیم لیگ برتری راه یافت.

دیروز نیز استقلال خوزستان با شکست برابر خلیج فارس ماهشهر، از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار