جشنواره جنایت و مکافات میزبان «جنایت بی‌دقت» می‌شود

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش در جشنواره «جنایت و مکافات» در شهر استانبول به نمایش درمی‌آید.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره جنایت و مکافات میزبان «جنایت بی‌دقت» می‌شود

یازدهمین دوره این جشنواره درحال برگزاری است و این اثر در کنار پانزده فیلم از کشورهایی نظیر آلمان، امریکا، روسیه و ترکیه در بخش نمایش‌‌های بین‌الملل در دو نوبت روی پرده می‌رود.

یکشنبه هم میزگردی با موضوع سینمای ایران با حضور نیکی کریمی، بابک کریمی و شهرام مکری برگزار خواهد شد. در این دوره جشنواره، نیکی کریمی ریاست هیات داوران بخش مسابقه را برعهده دارد و بابک کریمی به عنوان نماینده فیلم «جنایت بی‌دقت» در جشنواره حضور خواهد داشت. این میزگرد به موضوع سینمای نوین ایران می پردازد.

«جنایت بی‌دقت» پس از دو سال نمایش‌های بین‌المللی سرانجام قرار است همین هفته در سینماهای ایران به نمایش دربیاید. شرکت «نمایش گستران» که پخش فیلم را در ایران برعهده دارد از اکران فیلم از چهارشنبه همین هفته خبر داده است.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر از محصولات «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» است و توزیع و پخش بین المللی آن را نسرین میرشب ازکمپانی «دریم لب» برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار