«جنایت بی‌دقت» در آمریکا و عراق به نمایش درمی‌آید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «جنایت بى‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری تا پایان آبان ماه، دو نمایش جشنواره‌ای و یک اکران همراه با جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
«جنایت بی‌دقت» در آمریکا و عراق به نمایش درمی‌آید

این فیلم در ادامه نمایش‌هاى بین‌المللى‌اش، شنبه بیست ونهم ابان ماه در سالن بیلى وایلدر لس‌آنجلس به نمایش در مى‌آید. این نمایش که توسط دانشگاه «یو‌سى‌ال‌اى» برگزار مى‌شود، همراه با جلسه پرسش و پاسخ با حضور شهرام مکرى خواهد بود. همزمان با این نمایش، فیلم در بیستمین دوره جشنواره «تیبورن» در سانفرانسیسکو به نمایش در مى‌آید. جشنواره تیبورن اعلام کرده که «جنایت بى‌دقت» در بخش بهترین‌هاى جشنواره‌ها در این فستیوال نمایش داده مى‌شود.

همچنین فستیوال بین‌المللى دهوک که این روزها در کردستان عراق درحال برگزارى است «جنایت بى‌دقت» را در بخش سینماى جهان به نمایش مى‌گذارد. هشتمین دوره جشنواره دهوک در حال برگزاری است و این فستیوال علاوه بر «جنایت بى‌دقت» میزبان فیلم‌هایى مانند «قهرمان»، «تى‌تى» و «زاولا» خواهد بود.

«جنایت بى‌دقت» محصول «موسسه فرهنگى هنرى کارنامه» به تهیه‌کنندگى نگار اسکندرفر قرار است آذرماه در سینماهاى ایران نمایش داده شود. نسرین میرشب از کمپانى «دریم لب» در فرانسه؛ پخش بین‌المللى و شرکت «نمایش‌گستران» پخش داخلى فیلم را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار