نماینده اردبیل:

«نوری» جهادی و سالم و از خانواده آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، سومین گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را فردی جهادی و از خانواده آموزش و پرورش خواند و ابراز امیدواری کرد وضعیت فرهنگیان با حضور وزیر جدید بهبود یابد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
«نوری» جهادی و سالم و از خانواده آموزش و پرورش است

به گزارش خانه ملت، سیدکاظم موسوی با اشاره به معرفی سومین وزیر پیشنهادی از جانب دولت سیزدهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: یوسف نوری گزینه پیشنهادی دولت، سابقه خوبی در زمینه وزارت آموزش و پرورش داشته و یکی از انقلابیون و جهادگران دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج، تصریح کرد: با توجه به اطلاعات کسب شده و همچنین نشست مشترکی که در اولین روز معرفی یوسف نوری به عنوان وزیر به همراه جمعی از نمایندگان در حضور گزینه پیشنهادی داشتیم، نوری را فردی سلیم، جهادی و سالم دیدیم و سوابق وی هم همین موضوع را تأیید می‌کند.

وی با بیان اینکه با معرفی نوری امیدوار به حل مشکلات فرهنگیان به ویژه فرهنگیان بازنشسته هستیم، افزود: نوری در صورت رأی اعتماد پیگیر احقاق حقوق عقب‌افتاده فرهنگیان خواهد بود و ما نیز با استفاده از ابزار نظارتی مطالبات فرهنگیان را دنبال خواهیم کرد چراکه این وزارتخانه پس از مدت‌ها صاحب متولی می‌شود.

موسوی با یادآوری اینکه متأسفانه فرهنگیان بازنشسته شرایط خوبی ندارند و زیبنده نظام اسلامی ما نیست که فرهنگیان بازنشسته پس از 30 سال خدمت در شرایط سختی به سر ببرند، گفت: قطعا وزیر آموزش و پرورش باید برای این عزیزان برنامه داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصویب لایحه رتبه‌بندی را یکی دیگر از مطالبات مهم فرهنگیان برشمرد و گفت: انتظار داریم گزینه جدید آموزش و پرورش با همکاری دولت بتواند موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را به نحو احسن به اجرا برساند تا کاری ماندگار برای فرهنگیان عزیز صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار