آموزش انس با قرآن، ویژه نوآموزان پیش دبستانی

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستا‌های استان تهران از برگزاری اولین برنامه آموزشی ویژه نوآموزان پیش دبستانی توسط مربیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در کانال آوای کودکانه در بستر شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش انس با قرآن، ویژه نوآموزان پیش دبستانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: در راستای ارتقاء کیفیت و اجرایی شدن اهداف آموزشی دوره پیش دبستانی و باتوجه به مجازی بودن آموزش‌ها، اداره پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول در سال تحصیلی 1401-1400 اقدام به آموزش محتواهای پیش دبستانی در چهارچوب اهداف یازده‌گانه در فضای مجازی کرد.

وی افزود: این برنامه‌های آموزشی به صورت پخش زنده، هفته‌ای یکبار توسط مناطق اجرا می‌شود و به همین منظور اولین آموزش بصورت پخش زنده توسط آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

بختیاری بیان کرد: هدف از اجرای اولین برنامه با موضوع برنامه انس با قران، علاقه به یادگیری و تقویت باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان بود.

شایان ذکر است کلیه مناطق به صورت هفتگی و بر اساس موضوعات ابلاغی، در تاریخ و ساعت مقرر، تا پایان اردیبهشت ماه 1401 اجرای برنامه‌های آموزشی در کانال آوای کودکانه را در بستر شاد ادامه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار