مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ایثار فرهنگیان جهادگر با هیچ معیاری قابل اندازه‌گیری نیست

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به زحمات و ایثار فرهنگیان جهاد گر، ایثار معلمان را غیر قابل اندازه‌گیری دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ایثار فرهنگیان جهادگر با هیچ معیاری قابل اندازه‌گیری نیست

جعفر پاشایی در همایش تجلیل از فرهنگیان جهادگر ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ایثاری که 1800معلم جهادگر در 20 ماه اخیر انجام داده و این مسیر را پیموده اند با هیچ معیاری قابل اندازه گیری نیست و در وصف نمی گنجد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: طرح یاریگران آموزش در آذربایجان شرقی طرحی ناب برای دوران کرونایی بود که به همت این جهادگران معلم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت شناسی بسیار اهمیت دارد و همین باعث شکل گیری این جهاد هاست، ادامه داد: بسیجیان و معلمان بسیجی در این مدت جهاد های بزرگی کرده اند که این ناشی از مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی است.

به تاکید پاشایی بسیج در ابعاد مختلف حضور دارد که جامعیت موضوع بسیج را نشان می دهد.

این مقام مسئول در عرصه ی تعلیم و تربیت استان افزود: لطافت و روابط انسانی خوب در نتیجه گیری و موفقیت معلمان اهمیت بالایی دارد و هرکجا روابط انسانی حاکم باشد می‌توان نتیجه گرفت ایمان راسخ حلقه ارتباط میان زمینیان و آسمانیان است.

حسن امینی نیز در ادامه همایش گفت: فتح الفتوح تربیت نسلی است که این موفقیت ها را به دست آورده اند و آن انقلاب اسلامی ماست.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان افزود: سکان دار اصلی این فتح الفتوح امام (ره) بودند لذا باید وظیفه و تکلیف همه ما ایجاد این فتح الفتوحات است تا نسلی تربیت شود که آکنده از ایثار و شهادت و در صدد رسیدن به قله های موفقیت باشد.

وی در پایان یادآور شد: در بسیج فرهنگیان همه تلاش های خود را به کار میگیریم تا همواره در جهاد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار