کارشناس فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش رودهن:

اقدامات اداره آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

رودهن(پانا)- کارشناس فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش از اقدامات صورت گرفته برای ترویج و بالا بردن سطح فرهنگ کتابخوانی به ویژه مطالعه زندگی شهدا و بسیجیان در بین دانش‌آموزان صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات  اداره  آموزش  و  پرورش  برای  ترویج  فرهنگ  کتابخوانی

به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در آموزش و پرورش رودهن اقداماتی در خور شایسته انجام گرفته که با وجود اتمام این هفته اما آثارش‌ همچنان باقی است. زینب اشکور کیایی کارشناس فرهنگی این اداره در این خصوص می گوید: با توجه به هفته‌ایی که پشت سر گذاشتیم و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان این شهرستان از طرف اداره اقداماتی صورت گرفت تا ان شاالله به یاری خداوند در سال های آتی و آینده این اقدامات گسترده تر و تاثیر گذارتر باشد.

کیایی به پاره ایی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: مجهز تر کردن کتابخانه اداره، اهدا کتاب از طرف اداره آموزش و پرورش به مناطق و‌ مدارس روستایی اطراف، برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی در مدارس رودهن، فراخوان اهدا کتاب به ویژه کتاب هایی با موضوعات زندگینامه شهدا و بسیج که متناسب با هفته بسیج نیز هست، تشویق دانش آموزان کتابخوان در مدارس از طرف معاونین پرورشی و مواردی از این قبیل از جمله اقدامات ما در هفته گذشته بود.

او در ادامه افزود: هدف از خواندن کتاب بالا بردن میزان دانش و آگاهی و نیز ارتقا سطح فرهنگ و داشتن دیدگاهی وسیع است و چه بهتر اینکه در هفته پیش رو که هفته بسیج است مطالعه ایی روی زندگینامه های شهدا که بسیجیان واقعی بودند داشته باشیم به ویژه دانش آموزان عزیز که در ابتدای راه و الگو گیری از قهرمانان شان هستند.

خبرنگار دانش آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار