معاون آموزش متوسطه وزیر در ادامه بازدید از مدارس حاشیه شهر زاهدان:

هنرجویان یکی از بهترین مبلغان برای توسعه مهارت‌های آموزشی هستند

زاهدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در بازدید از هنرستان کار و دانش قلمچی در حاشیه شهر زاهدان گفت هنرجویان هنرستانها بهترین و تاثیرگذارترین مبلغان برای ترویج و توسعه مهارت‌های آموزشی در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرجویان یکی از بهترین مبلغان برای توسعه مهارت‌های آموزشی هستند

علیرضا کمرئی، در جمع هنرجویان هنرستان کار و دانش قلمچی در حاشیه شهر زاهدان اظهار کرد: هنرجویان برای دستگاه تعلیم و تربیت اهمیت فوق العاده ای دارند، چرا که انسان های هوشمندی هستند که در زمان تحصیل به اشتغال در آینده نیز می‌اندیشند.

وی با اشاره به وجود کمبود امکانات و محدودیت منابع در آموزش افزود: برای رفع کمبودها و نیازهای آموزشی در مدارس و هنرستانهای سیستان و بلوچستان به خصوص مدارس حاشیه شهر نهایت تلاش خود را خواهیم کرد اما انتظار داریم دانش آموزان نیز با انگیزه همچنان به تحصیل خود ادامه دهند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش کم بودن تقاضا و تمایل برای رشته های مهارتی را یکی از دلایل اصلی مشکل اشتغال در جامعه عنوان کرد و گفت: هنرجویان باید مبلغ رشته های مهارتی در استان باشند چرا که تحصیل دانش آموزان در این رشته ها اثربخشی زیادی در جامعه و حل مشکل اشتغال در آینده دارد.

کمرئی خاطرنشان کرد: هنرجویان با ترویج دیدگاه‌های مثبت نسبت به رشته‌های مهارتی در بین دوستان و اطرافیان می توانند موجب تقویت استقبال دیگر دانش آموزان برای تحصیل در این رشته ها شوند.

گفتنی است هنرستان دخترانه کار و دانش قلمچی در حاشیه شهر زاهدان مجهز به رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی، فرش، خیاطی و صنایع دستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار