معاون وزیر آموزش و پرورش:

حضور دانش‌آموزان در مدارس موجب شادی و نشاط در جامعه می‌شود

زاهدان(پانا)- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت بازگشایی مدارس و حضور دانش‌آموزان در مدرسه شور و نشاط در جامعه را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس موجب شادی و نشاط در جامعه می‌شود

علیرضا کمرئی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار کرد: امروز سومین گام از بازگشایی تدریجی مدارس برداشته شد و دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و ابتدایی در کلاس‌های درس حاضر شدند.

وی افزود: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدرسه شور و نشاط در جامعه را به دنبال دارد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش مجازی با همه مزایایی فراوانی که داشت نتوانست جای آموزش حضوری را بگیرد به همین دلیل با کنترل همه شرایط نسبت به بازگشایی مدارس اقدام کردیم.

کمرئی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس، جلوه خاصی به کلاس‌های درس می‌دهد و سرزندگی و نشاط را به ارمغان می‌آورد.
وی در بخش دیگری به وضعیت شاخص‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با وجود ارتقای شاخص‌های مختلف و تلاش های انجام شده در این استان، در برخی موارد هنوز باید تلاش‌های جدی صورت گیرد تا فاصله با میانگین کشوری به حداقل برسد.

در ادامه آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی حضوری مدارس اظهار کرد: امیدواریم شرایط حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس‌های درس فراهم شود.

وی بر تلاش در جهت رفع نواقص و کمبودها و جبران زمان نبود دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: رعایت عدالت و مساوات در برخورداری دانش آموزان از تحصیل رایگان در نقاط مختلف استان باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش قرار داشته باشد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: معلمان در ایام کرونا کاری جهادی و عظیم انجام دادند و صحنه های ناب از مهرورزی و دلسوزی را به نمایش گذاشتند که در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

آیت الله محامی بر ضرورت بهره‌گیری از تجارب حاصل شده در ایام کرونا و فرصت های ایجاد شده در شیوه های جدید آموزشی تاکید کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش در سالهای اخیر تلاش های زیادی در راستای کاهش فاصله‌ها و ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی انجام داده و می‌دهند که جای قدردانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار