سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب تجارب گرانقدراز برگزاری جشنواره‌های آموزشی

تهران ( پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در همایش تجلیل از الگوهای برتر تدریس، به کسب تجارب گرانقدر از برگزاری این جشنواره‌های آموزشی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب تجارب گرانقدراز برگزاری جشنواره‌های آموزشی

سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره تقدیر از الگوهای تدریس برتر، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و رشادت شهدای فرهنگی و دانش‌آموز که موجب سربلندی و عزت کشورمان شدند، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در 20 ماه گذشته و تبعات بسیار زیادی که از خود به جای گذاشت، نتوانستیم خاستگاه اصلی تعلیم و تربیت که مدرسه است را به صورت حضوری، ادامه دهیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته جامعه فرهنگیان در دوران کرونا، افزود: روش‌های جایگزین و تلاش‌های گسترده‌ای که همکاران ما در حوزه آموزش و پرورش برای پیش بردن آموزش‌ها در نظر گرفتند، قابل تقدیر است و با تلاش‌ها و مساعدت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی، به سمت بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی و آرام راه پیدا کردیم و در حال وارد شدن به فرآیند جدیدی از آموزش‌ها هستیم.

هاشمی با اشاره به کسب تجارب بزرگ در برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها، تصریح کرد: برگزاری این نوع از جشنواره‌های آموزشی و به کارگیری معلمانی که از ایده‌ها و خلاقیت‌های مختلف بهره‌مند هستند، می‌تواند راهکارهای جدیدی را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دهد و موجب کسب تجارب بزرگ برای دستگاه تعلیم و تربیت کشور شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: در این دوران شیوع کرونا، با کمک همکاران از روش‌های جایگزین در فضای مجازی برای پیش بردن آموزش‌ها استفاده کردیم که راهبردهای جدیدی به دست آمد و کمک کرد تا بتوانیم دانش‌آموزان به سمت آموزش سوق دهیم.

وی بیان کرد: استفاده از این راهبردهای آموزشی، تجربه بسیار گرانقدری است و امید داریم تا این راهبردها ادامه پیدا کند؛ زیرا هنوز نیازمند تجارب جدیدتری هستیم و انشالله بتوانیم با مساعدت‌جویی میان معلمان و همکاران در بخش‌های مختلف، به تجربیات و راهکارهای جدید دست پیدا کنیم .

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار