با هدف بهبود کیفیت آموزشی و ارتقای معدل مدارس منطقه ۴ برگزار شد:

نشست هم اندیشی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی متوسطه اول

تهران(پانا) - نشست هم اندیشی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی متوسطه اول، با هدف بهبود کیفیت آموزشی و ارتقای معدل مدارس با حضور مدیران مدارس در اندیشکده تحول منطقه ۴ آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی متوسطه اول

در ابتدا شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه منطقه با اشاره به اینکه عملکرد و رتبه مدارس ارتقاء یابدگفت: هدف ما افزایش ارتقای سطح کیفی مدارس و افزایش معدل یک نمره ای مدارس است که با توجه به ظرفیت های مدارس امیدواریم در سال تحصیلی آینده اتفاق بیفتد.

در ادامه محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با تاکید بر اینکه این منطقه دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در آموزش است گفت: انتظار داریم جایگاه این منطقه جز ١٠ رتبه اول باشد و البته پیشرفت سال تحصیلی گذشته نوید این موفقیت است و نشان می دهد قابلیت های خوبی جهت ارتقا و پیشرفت وجود دارد.

لونی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس گفت: با توجه به اینکه شرایط کرونا در خانه ماندن برای دانش آموزان پیامد نامناسبی از جمله افسردگی، چاقی، جدائی با گروه‌های همسالان بهترین زمان است که مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی به مرور زمان بازگشائی شوند.

روزبهانی در رابطه با بازگشایی و کیفیت آموزشی گفت: با توجه به اینکه بررسی و افت دروس با برنامه ریزی در مدارس مجوز فوق برنامه گرفتند و معلمان در تلاش هستند تا دانش آموزان در درس‌های ضعیف رشد داشته باشند.

وی در جهت ارتقا و تلاش دانش آموزان به ۴ موضوع اصلی و پایه در موفقیت آنها اشاره کرد: با توجه به شرایط بحران کرونا و عدم دسترسی مناسب به دانش آموزان جهت ارتقا آموزش نیاز است که کیفیت در برنامه ریزی مدیران، اجرای برنامه، نظارت، ارزشیابی مستمر توسط کادر مدرسه انجام شود، تا به نتیجه مطلوب و ارتقا کیفیت آموزشی به دانش آموزان برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار