کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری:

یکی از مهمترین اهداف سازمان‌های قرآنی شناسایی استعداد‌ها است

شهرری (پانا)- کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری گفت استعداد‌‌های پنهان قرآنی بسیاری در کشور حضور دارند که هنوز شناخته شده نیستند، بر این اساس یکی از مهمترین اهداف سازمان‌های قرآنی شناسایی استعداد‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی  از مهمترین اهداف سازمان‌های قرآنی شناسایی استعداد‌ها است

سعید رزاقی، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش‌ و‌ پرورش ناحیه یک ری گفت: همایش توسعه فرهنگ قرآنی، با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق ذکر شده و جمعی از مسئولین شهری و استانی شهرری و جمعی از مدیران مدارس به میزبانی آستان مقدس حرم عبدالعظیم علیع السلام با هدف توسعه و کشف استعدادهای قرآنی شهرستان ری برگزار شد.

وی به ضرورت شناسایی بیشتر استعداد‌های قرآنی در کشور تأکید کرد و گفت: هم اکنون با افرادی روبه‌رو هستیم که از قبل شناسایی شده‌اند، این در حالی است که معتقدم استعداد‌های پنهان قرآنی بسیاری در کشور حضور دارند که شناخته شده نیستند و حتی ممکن است خانواده فرد هم از این استعداد بی‌خبر باشد؛ بنابراین باید برای این موضوع، راهکار‌هایی را در نظر بگیریم.

رزاقی بیان کرد: یکی از مهمترین اهدافی که سازمان‌های قرآنی باید دنبال کنند، سرمایه‌گذاری برای نوجوانان و استعداد‌های ناشناخته است. قطعاً به دلیل شرایط فعلی این کار دشوار است. اما ضرورت دارد تا دوره‌های پرورش استعداد و استعدادیابی قرآنی سطح وسیع‌تری پیدا کند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه خسروی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار