محدودیت خدمات‌دهی برای افرادی که قصد واکسینه شدن را ندارند

شهرری (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در مورد روند واکسیناسیون و عملکرد‌های صورت گرفته در این حوزه عنوان کرد خدمات‌دهی به افراد واکسینه نشده محدود خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت خدمات‌دهی برای افرادی که قصد واکسینه شدن را ندارند

حسین توکلی کجانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از سوی آموزش ‌و پرورش دستورالعملی ابلاغ شده که برمبنای اولویت قرار دادن سنین 12 الی 18 سال برای طی کردن روند واکسناسیون است.

وی در مورد چگونگی روند واکسیناسیون گفت: بیش از 90 درصد فرهنگیان و دانش‌آموزان واکسینه شدند و در مدارسی که با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده امکان بازگشایی را داشتند، با توجه به ظرفیت حضور دانش‌آموزان، تمامی پروتکل‌ها و مراقبت‌های لازم انجام شد و در برخی مدارس شاهد گذراندن آموزش به‌‌ صورت حضوری هستیم.

توکلی تصریح کرد: افرادی که می‌خواهند در جامعه حضور پیدا کنند و از فضای آموزشی بهره‌مند شوند، الزامی است که روند واکسیناسیون را بگذرانند و اگر برخلاف این موضوع اتفاق بیافتد، خدمات‌دهی نیز محدود می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: ما همواره در حال تلاش هستیم که برای افرادی که واکسینه نشدند، شرایطی را ایجاد کنیم که آنها هم واکسینه شوند؛ البته واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی معنادار است.

خبرنگار دانش‌آموز: سوگند رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار