معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش قم :

سلامت دانش‌آموزان و معلمان اولویت اصلی آموزش و پرورش است

قم(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد سلامتی معلمان و دانش‌آموزان در مدارس، در حال حاضر اولویت نخست آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سلامت دانش‌آموزان و معلمان اولویت اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، مجتبی رمضان بیگی معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل، در دیدار با مدیران مدارس متوسطه اول اظهار داشت: مدیری که توانایی ایجاد ارزش افزوده داشته باشد، با ترکیب خانواده، مدرسه و دانش آموز و همراهی آنها موجب ایجاد محیط آرام در مدارس می شود.
وی با تاکید بر بازگشایی مدارس بر اساس دستورالعمل های ابلاغی گفت:سلامت دانش آموزان و همکاران عزیز از اولویت اصلی و اساسی آموزش و پرورش استان در شرایط کنونی است.
وی افزود: هر شخصی که وارد مدرسه میشود باید ماسک زده باشد و دستورالعمل های بهداشتی را کاملا رعایت کند؛ به هیچ عنوان نباید در مدارس خوراکی توزیع شود و هر دانش آموز باید به صورت شخصی خوراک و اقلام مصرفی را به همراه داشته باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم با تاکید بر تقسیم بندی دانش آموزان بر مبنای اندازه کلاس عنوان کرد: نیازی نیست دانش آموزان به بیش از دو گروه تقسیم شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بهداشت محیط مدارس اشاره کرد و گفت: لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری یک و نیم متری در مدارس باید رعایت شده باشد و در هر کلاس نیاز است حداقل یک پنجره باز باشد.
رمضان بیگی با تاکید بر بهره مندی دانش آموزان از واکسن پیشگیری از ویروس کرونا افزود: در حال حاضربیش از ۹۰ درصد فرهنگیان قم واکسن زده اند و ۶۰ درصد دانش آموزان ۱۲تا۱۸ سال نیز دز اول واکسن را دریافت کردهاند.
وی بر واکسیناسیون رانندگان سرویس های مدارس تاکید کرد و گفت: رانندگان سرویس های مدارس باید هر دو دز واکسن را دریافت کرده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار