آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان قم

قم(پانا)- مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان قم از امروز هفتم شهریور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان قم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مرحله دوم واکسیناسیون 13 هزار فرهنگی استان قم شامل جمعی از شاغلان و بازنشستگان و نیروهای های شاغل مدارس غیر دولتی، زبان‌سراها، آموزش‌های علمی آزاد وابسته به آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمات آموزشی و مربیان پیش دبستانی که دوز اول واکسن را دریافت کردند، از امروز یکشنبه هفتم شهریور آغاز شد.

به گفته «مجتبی رمضان بیگی» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، فرهنگیانی که به هر دلیلی موفق به دریافت دوز اول واکسن نشدند با شروع مرحله دوم می‌توانند برای دریافت دوز اول مراجعه کنند.

وی در خصوص انتخابی بودن نوع واکسن برای تزریق بیان کرد: انتخاب نوع واکسن(کوو برکت- سینوفارم) به انتخاب همکاران فرهنگی است.

رمضان بیگی با بیان اینکه هنوز دستوری برای واکسیناسیون دانش آموزان صادر نشده، اظهار کرد: ابلاغیه‌ای در ارتباط با بازگشایی مدارس به صورت حضوری نداریم و تأکید شده تا زمانی که زیر ساخت‌های لازم برای انجام بازگشایی محقق نشود بحث بازگشایی مدارس به صورت حضوری نیست.

وی درباره روند آماده سازی مدارس افزود: یکی از سیاست های کلی ما این بوده که در قالب پروژه مهر آنچه که نیازمندی یک واحد آموزشی برای بازگشایی است فراهم شود و کلیه مدیران و معاونین نواحی و مسئول تدارکات و حوزه سلامت و بهداشت نواحی یک جدول زمان بندی دارند، ما بنا را بر این گذاشتیم که اگر قرار باشد مدارس به صورت حضوری باشد باید این فرآیند را طی کرده و مدارس را آماده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار