اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران

شهریار (پانا)‌ - کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعزام شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی مدارس  مناطق 21 گانه شهرستان‌های تهران

ارزش ریالی این تجهیزات در مجموع در حدود ۹۰ میلیارد ریال است که از اعتبارات دولتی تهیه و جهت بهبود و ارتقاء سلامت دانش آموزان این استان هزینه شده است.

سید مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این برنامه گفت: با برگزاری این آیین در آستانه بازگشایی و حضوری شدن مدارس، الویت‌هایمان را در سطح مدارس آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مدیران مدارس و همچنین افراد جامعه معرفی کرده و هدف ما این است که این سبک زندگی فعال را گسترش دهیم.

وی بیان کرد: این کاروان حاوی اقلام بهداشتی و تجهیزات ورزشی با ارزش ریالی حدود ۹۰میلیارد ریال است که از اعتبارات دولتی تهیه و جهت بهبود و ارتقاء سلامت دانش‌آموزان این استان هزینه شده است و آنها را با محوریت مدارس محروم برای دانش‌آموزان ارسال می‌کنیم تا مورد استفاده آنها قرار بگیرد.

هاشمی ادامه داد: ما باید به مسائل بهداشتی و آموزش دانش‌آموزان توجه داشته باشیم تا یاد بگیرند خودشان را محفوظ نگه دارند و با توجه به این که با ادامه روند تحصیلی درخانه و به صورت آنلاین دانش‌آموزان تحرکی ندارند به این برنامه‌ریزی در جامعه نیاز داریم.

خبرنگار : نازنین جوینده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار