معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش قم خبر داد:

کسب چهار عنوان کشوری در حوزه تربیت‌بدنی از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان قم

قم (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب 4 عنوان کشوری در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان قم در سال تحصیلی گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب چهار عنوان کشوری در حوزه تربیت‌بدنی از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان قم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، «محسن رمضان بیگی» معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و مجازی شدن اغلب فعالیت‌ها، همکاران فرهنگی و همچنین دانش‌آموزان در جشنواره‌های مختلف کشوری فعال بوده و عناوین مهمی کسب کردند.

وی عنوان کرد: در حوزه اداری همکاران ستادی فعالیت بسیار مطلوبی داشته و در ارزیابی جشنواره شهیدرجایی در سطح کشور موفق به کسب رتبه اول شدند.

رمضان بیگی افزود: یکی از فعالیت‌های بسیار مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت اجرای پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان با رویکرد سبک زندگی فعال و سالم (کوچ) بود که با همت همکاران حوزه اداری و همچنین معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت، استان قم رتبه برتر را در اجرای این بسته تحولی در سطح کشور کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات جهت اعتلای رتبه علمی دبیران تربیت بدنی در سطح کشور توسط دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت متبوع برنامه ریزی و برگزار شد.

رمضان بیگی در ادامه یادآور شد: در بخش فرهنگیان، «سهراب فلاح زاده» در مسابقات و جشنواره های ویژه فرهنگیان رتبه قهرمانی مسابقات مجازی شطرنج کارکنان را کسب کرد و «فاطمه دلدار مزار» نیز در مسابقه کتاب‌خوانی مجازی دبیران تربیت بدنی کشور، رتبه سوم را از آن خود کرد.

وی افزود: در بخش دانش آموزان نیز «زهره محمدی» مقام اول مسابقات جهانی ووشو را بدست آورد و «فریماه امیری» نیز در جشنواره کشوری سپاس از مدافعان سلامت، موفق به کسب مقام اول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار