دستگیری 1031 سارق، مالخر، اراذل و اوباش در طرح رعد پلیس تهران

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح مشترک پلیس پیشگیری (پنجاهمین طرح رعد) و امنیت عمومی (چهارمین طرح اقتدار) از دستگیری 1031 سارق، مالخر، خرده فروش مواد مخدر و اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 1031 سارق، مالخر، اراذل و اوباش در طرح رعد پلیس تهران

سردار حسین رحیمی در پنجاهمین طرح رعد با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری بیش از 185 پاتوق سارقان، مالخران، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر را با حضور فعال خود برهم زد، بیان داشت: در این مرحله از طرح رعد 24 نفر از اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اجرای 260 حکم قضائی توسط پلیس پیشگیری، افزود: در این طرح 633 سارق و مالخر دستگیر و 32 باند سرقت منهدم شدند.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد 1309 مورد اموال مکشوفه کشف شده است، گفت: در این طرح 166 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شده و به 760 فقره پرونده سرقت رسیدگی شده است.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری 29 محکوم متواری، عنوان داشت: مقدار اموال مکشوفه در این مرحله از طرح رعد 15 میلیارد و 648 میلیون تومان می باشد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه 26 نفر در حوزه مقابله با قاچاق کالا دستگیر شده اند، بیان کرد: در این طرح 79 هزار و 629 کالای قاچاق کشف شده است و به 35 فقره پرونده قاچاق رسیدگی شده است که ارزش اموال مکشوفه 5 میلیارد و 980 میلیون تومان است.

سردار رحیمی با اشاره به برخورد جدی پلیس با موضوع سلاح، عنوان داشت: در این طرح تعداد 3 عدد سلاح گرم و 61 قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در این طرح 17 کیلو و 476 گرم انواع مواد مخدر کشف و در این زمینه 248 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد 239 معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سردار رحیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری باند مالخران لوازم موتور سیکلت، گفت: از اعضا این باند 75 عدد باطری موتور سیکلت و مقادیر بسیاری لوازم و قطعات موتور سیکلت کشف شد.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان موبایل قاپ، بیان داشت: متهمان در بررسی های انجام شده به 30 فقره موبایل قاپی اعتراف و از آن ها 10 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر خودرو، عنوان داشت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو با سلاح سرد می کردند که از مخفیگاه آنان تعداد بسیاری لوازم خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح برخورد با اراذل و اوباش، بیان داشت: در این مرحله 398 نفر دستگیر و از آن ها 26 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و 178 شبهه سلاح کشف شد.

این مقام ارشد پلیسی با اشاره به اینکه 178 مورد پرونده تشکیل و پیگیری شده است، عنوان داشت: از 1990 واحد صنفی بازدید که 62 واحد صنفی متخلف محل تردد و پاتوق اراذل و اوباش، پلمب شد.

سردار رحیمی با اشاره به رصد فضای مجازی و شناسایی تارنماهای حوزه اراذل و اوباش و احضار ادمین های متخلف در این زمینه، اظهار داشت: در این رابطه 89 پیج متخلف مسدود و 4 نفر احضار و 16 پرونده در دست پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی تهران تاکید کرد: این 2 عملیات پس از یک ماه کار اطلاعاتی بی وقفه با رویکرد مقابله با سارقان، مالخران، خرده فروشان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش به مرحله اجرا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار