دستگیری سارقی که با خودروی همسرش سرقت می‌کرد

تهران (پانا) - رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 25 فقره سرقت لوازم خودرو خبر داد و گفت متهم با خودروی همسرش مرتکب سرقت می‌شد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقی که با خودروی همسرش سرقت می‌کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی اظهار کرد: راننده یک دستگاه خودروی سواری ال 90 به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشت، لب تاپ مربوط به شرکت محل کارش داخل خودرو بوده که برای مدت کوتاهی از خودرو پیاده و هنگام مراجعه به خودرواش متوجه شده است که لب تاپ شرکت به همراه تعدادی چک و مدارک مربوط به شرکت سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های کارآگاهان پلاک انتظامی خودرو به دست آمد، افزود: با انجام استعلام پلیسی مشخص که خودرو متعلق به خانمی است که همسرش دارای سوابق متعدد سرقت است.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با هماهنگی‌های قضائی تردد این زوج تحت مراقبت قرار گرفت و رفتار مشکوک همسر مالک خودرو محرز و کارآهان متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ شریفی گفت: در بررسی از مخفیگاه متهم اموال سرقتی مال باخته کشف و متهم به 25 فقره سرقت با خودروی همسرش اعتراف کرد. شناسایی مال‌باختگان و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار