تجلیل از رییس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی چناران

چناران (پانا) - مسئول انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی در جلسه انتخاب اعضای هیات رییسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان به خاطر کسب رتبه برتر در بین انجمن‌های اولیا و مربیان شهرستان چناران مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رییس انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی چناران

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی در ابتدای جلسه انتخاب اعضای اصلی هیات رییسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان ضمن تقدیر از همفکری و نظرات راهگشای اعضای انجمن در طول سال تحصیلی به تشریح موضوعات و مسائل جاری مدرسه پرداخت.
حجه السلام والمسلمین جواد زیدآبادی، مشاور مذهبی دبیرستان دکتر حسابی در این جلسه بیان کرد: انجمن اولیاء و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است. خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می‌آیند که در صدر عوامل تأثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش نوباوگان جامعه قرار دارند و مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.
علیرضا طایفی بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند کمک شایانی در تمام مسائل و مشکلات مدرسه اعم از آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و پرورشی داشته و بازوی توانمندی در برنامه های اجرایی مدرسه باشد.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی در ادامه جلسه بیان کرد: در جلسه انتخاب اعضای اصلی انجمن اولیا و مربیان دبیرستان، مرتضی علیزاده به‌عنوان رییس انجمن اولیا و اعظم رضایی بعنوان نایب رییس انجمن و سمیرا محمودآبادی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند.
وی افزود: در این جلسه به پاس زحمات و تلاش‌ها و همچنین کسب رتبه برتر شهرستان توسط انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی در سال تحصیلی گذشته با اهدا لوح تقدیر از مرتضی علیزاده تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار