در نخستین همایش بین‌المللی حکمرانی متعالی

نشست «اثر متقابل خدمات هواشناسی بر مردم و حکمرانی متعالی» برگزار می‌شود 

زاهدان (پانا) - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت در جریان برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی سومین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی «حکمرانی متعالی»، نشست «اثر متقابل خدمات هواشناسی بر مردم و حکمرانی متعالی» با سخنرانی مدیران و کارشناسان سازمان هواشناسی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست «اثر متقابل خدمات هواشناسی بر مردم و حکمرانی متعالی» برگزار می‌شود 

به گزارش روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، در این نشست پوریا پورقرائی، به تشریح خدمات هواشناسی به مردم می پردازد و ابراهیم فتاحی «اثرات و چشم انداز تغییر اقلیم ایران در قرن 21» را بررسی می کند.
وی افزود: همچنین در این نشست علی عابدینی«نقش هواشناسی در کاهش آثار مخاطرات جوی» را تشریح می کند و محمد نکوآمال به «نقش هواشناسی در کشاورزی و امنیت غذایی» می پردازد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نشست روز یکشنبه 23 آبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در آن از طریق آدرس الکترونیکی online.snduonline.ir/ch/hokmrani اقدام کنند.
حیدری خاطرنشان کرد: «سومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی حکمرانی متعالی با زیر عنوان «مردم و تحول حکمرانی، چالش‌ها و راهبردها» به وسیله مدرسه حکمرانی شهید بهشتی و به میزبانی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی برگزار می شود.
وی گفت: سازمان هواشناسی کشور به عنوان یکی از نهادهای خدمات رسان پایه نیز در این همایش حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار