رضایت دانش‌آموزان و هنرمندان از برگزاری جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - هنرمندان حاضر در نخستین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی، برگزاری این رویداد را عامل مهمی در راستای ایجاد انگیزه در هنرمندان تصویرگر و ایجاد تغییرات سازنده در کتاب‌های درسی دانستند و خواستار تداوم این رویداد شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رضایت دانش‌آموزان و هنرمندان از برگزاری جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، جمعی از دانش آموزان و هنرمندان و شرکت کنندگان در نخستین جشنواره تصویرگری جلد کتاب های درسی از این جشنواره ابراز رضایت کردند.

پرستو خدابنده لو، هنرمند عرصه گرافیک این رویداد را فضایی مناسب در راستای حضور هنرمندان جوان خواند و گفت: این رویداد برای من یک خاطره خوب و لذبتخش است زیرا توانستم با تاکید بر هنر تصویرگری و احساس خوبی که به کتاب «هدیه‌های آسمانی» داشتم، کاری ارائه دهم که دیده شود.

وی افزود: به نظر من این رویداد علاوه بر تاثیرگذاری در روند کار تصویرگران امکان ایجاد تغییری سازنده را در کتاب‌های درسی ایجاد می‌کند زیرا در سال‌های گذشته عموماً جلد کتاب‌های درسی بدون تغییر بوده است. در واقع این رویداد کمک ‌می‌کند که بتوانیم فضای جلد کتاب را بیشتر به روحیات و دیدگاه‌های نسل جدید نزدیک کنیم و باعث افزایش شادی و یادگیری در کودکان شویم.

این هنرمند، درباره نحوه اجرای اثر خود در این جشنواره، بیان کرد: از آنجایی که به موضوعات مذهبی علاقه داشتم، دو درس «هدیه‌های آسمانی» و «آموزش قرآن» را در این رویداد انتخاب کردم زیرا در هر دو این موارد، حس ارتباط با خدا و حال خوب به شکلی پررنگ وجود دارد بنابراین نیز سعی کردم که با توجه به علاقه و تجربیاتم، در این عرصه، طراحی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار