علیرضا کاظمی:

شوراهای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی در مدرسه هستند

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی فرصت بی‌نظیر تربیتی در مدرسه هستند

متن پیام علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت بیست و چهارمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به شرح زیر است:

شورای دانش آموزی فرصتی بینظیر تربیتی در مدرسه به منظور رشد همه جانبه مهارت های فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان عزیز در فعالیت های تربیتی و آموزشی است. بیست و چهارمین دوره انتخاب شوراهای دانش آموزی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آزمونی بسیار موفق از الگوی مشارکت اجتماعی و سیاسی کاملا آزاد اما متعهد به مبانی نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

جوانان و نوجوانان بالنده و فهیم میهن عزیزمان در طول تاریخ بارها و بارها قوه فهم و قدرت تشخیص خود را به اثبات رسانده و به رخ جهانیان کشانده اند و با اشکال و شیوه های مختلف مثل حضور تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس، فعالیت های اجتماعی و سیاسی، راهپیمایی ها و حضور پررنگ و با نشاط در انتخابات شوراهای دانش آموزی با آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده اند.

دانش آموزان عزیز: نظام تعلیم و تربیت ، بدون مشارکت و اراده شما آینده سازان شکل نمی گیرد و اکنون دولت منتخب و مردمی، به داشتن فرزندان لایق و توانمندی چون شما به خود می بالد که با مسئولیت پذیری، مشارکت جویی، کسب مهارتهای اجتماعی، گفتگو و نقد سازنده، تعامل فکر و اندیشه ، تفاهم و همدلی و برقراری ارتباط صحیح و دو سویه با مسئولان مدرسه در پیشبرد اهداف خود و جامعه گام بر می دارید.

از شما عزیزان انتظار دارم در پاسخ به نظرات و سئوالات ریاست محترم جمهوری در مراسم آغازین سال تحصیلی جدید مبنی بر ویژگی های ایران قوی مشارکت فعال داشته باشید.

از مدیران، مربیان و معلمان عزیز نیز انتظار دارم زمینه حضور و مشارکت دانش آموزان را در این فعالیت تربیتی فراهم نموده و در تمامی مراحل انتخابات، تشکیل انجمن ها ،دانش آموز محوری تکریم عملی و مشارکت همه جانبه وبانشاط دانش آموزان را مانند همیشه مورد توجه جدی قرار دهند.

امیدوارم با یاری پروردگار متعال و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) از رهگذر میراث گرانباری که امروز بر ذهن و زبان شما جاری است همچنان مسیر موفقیت و شکوفاییرا بپیمایید.از خداوند متعال سلامت وتوفیق روز افزون برای شما عزیزان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار