برترین‌های چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی معرفی شدند

سنندج(پانا) - در پایان دو روز برگزاری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی که به میزبانی شهر سنندج برگزار شد، از مقالات و آثار برتر تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برترین‌های چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی معرفی شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش پرورش کردستان، در چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی که با محوریت طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان برگزار شد، ۴۲۹ مقاله و اثر در سه محور اصلی، فرعی و بخش ویژه (اقدام پژوهی) توسط دبیرخانه همایش دریافت شد که بعد از انجام داوری ها ۳۰۲ مقاله و اثر پذیرفته شدند.

هیئت علمی همایش در پایان برگزاری سه پنل تخصصی و پنج کارگاه آموزشی این کنگره عظیم ملی که به صورت نیمه حضوری برگزار شد، مقاله مجید رستگاری با عنوان «چالش های طرح کوچ و راهکارهای بهبود اجرا» و همچنین مقاله دیانا پوراحمدی با عنوان «بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی و رژیم غذایی در دختران مبتلا به چاقی» را در محور اصلی به عنوان سخنرانان برتر معرفی کرد و همچنین مقاله روناک ذوالفقاری و پریناز رنجبران در این بخش به عنوان پوستر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش ویژه همایش نیز اقدام پژوهشی بهشته پرخیده با عنوان «چگونه توانستم با بهره گیری از فنون تقویت مثبت و افزایش انگیزه دانش آموزان را در راستای مدیریت کنترل وزن هدایت کنم؟» از سوی کمیته داوران به عنوان سخنران برتر این بخش معرفی شد.

در محور فرعی نیز، اثر روژین رحمتی نژاد در بخش عکس، فاطمه جباری شارک در بخش کاریکاتور، فریاد عبدی در بخش موشن گرافی، محبوبه یوسفیان در بخش پویانمایی و لیلا حاجیوند در بخش فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه به عنوان اثرهای برتر این دوره از همایش معرفی شدند.

همچنین در پایان این مراسم از اعضای هیئت علمی و اجرایی همایش تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی بزرگترین رویداد تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور است که از دی ماه سال ۹۵ و با همت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان و همچنین انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی این استان به صورت مستمر و با حضور اساتید، پژوهشگران، فرهنگیان و چهره های برتر علمی و آموزشی از دانشگاه های معتبر و برجسته کشور برگزار شده است.

چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ) در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان ماه سال جاری و در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار