برگزاری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی

تهران (پانا) - چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی و اولین کنگره ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش‌آموزی

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، چهارمین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی با محوریت کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 12 و 13 آبان ماه سال جاری در شهر سنندج برگزار می شود.
بر اساس این گزارش تعداد 423 مقاله و اثر در محورهای مختلف به دبیرخانه همایش ارسال گردید که در پایان 302 مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر مورد پذیرش نهایی داوران قرار گرفته است.

برگزاری 5 کارگاه تخصصی مرتبط با حوزه ورزش دانش آموزی و محور اصلی همایش (کوچ) توسط استادان برجسته دانشگاه های تهران، شهید رجایی، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و انستیتو تحقیقات تغذیه ای کشور از جمله برنامه های مهم علمی آموزش این کنگره علمی است.

همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی مهمترین رویداد حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور است که از سال 1395 توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، انجمن علمی آموزشی معلمان تربیت بدنی این استان و همچنین حمایت های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به صورت مستمر در شهر سنندج برگزار می شود.

شایان‌ذکر است، شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت همایش به نشانی: https://csportedu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار