حضور دانش‌آموز با نیازهای ویژه در اولین جشنواره‌ تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - ایلیا افشارمند، دانش‌آموز 14 ساله با نیازهای ویژه با طراحی 10 اثر در اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی شرکت کرده است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموز با نیازهای ویژه در اولین جشنواره‌ تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ایلیا افشارمند دانش آموز پایه هشتم مدرسه رهنما از منطقه 11 تهران معیارهای ارزشمندی را در نقاشی های خود دنبال کرده و به تصویر می کشد؛ شاخص آثار این دانش آموز اوتیسمی عدم برتری انسان ها بر یکدیگر بر مبنای سلامت جسم بوده و معتقد است باید توانمندی انسان‌ها به جای ناتوانی آنان دیده شود.

شاخص‌های صلح در شهرها در آثار ایلیا افشارمند مشهود است به نحوی که امن بوده و هیچ گونه جنگی در آن وجود ندارد، در محیط زیست آلودگی وجود ندارد، حامی کودکان نابینا و معلول است، کودکان کار حمایت می شوند و امکانات رفاهی و آموزشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان مهیا است.

این نقاش و خطاط نوجوان معتقد است حیوانات آزاد هستند و ماهی‌ها صید نمی‌شوند و دستیابی به این شاخص ها یک رویای دست نیافتنی نیست.

لازم به ذکر است ایلیا افشارمند برنده 18 جایزه جهانی، 2 جایزه صلح جهانی در رده سنی 11 تا 15 سال از کشور ژاپن و برگزیده جایزه یونیسف در نقاشی با موضوع کرونا است.

علاقمندان جهت بازدید از آثار ایلیا افشارمند می توانند از نمایشگاه آثار اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب درسی واقع در خانه هنرمندان بازدید کنند. این نمایشگاه تا 23 آبان ماه دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار