معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس:

حضور فرهیختگان استان‌ها در مجموعه مدیریتی وزارت‌خانه‌ها، هم‌افزایی توان مدیریتی است

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، امروز در مراسمی که به مناسبت تقدیر از زحمات سعید خادمی، رئیس سابق اداره فرهنگی هنری استان فارس، برگزار شد، در جمع کارکنان حوزه معاونت پرورشی این اداره کل، گفت مدت زمان فعالیت آقای خادمی موجب شکوفایی بیشتر و اعتلای بحث فرهنگ و هنر در فارس شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور فرهیختگان استان‌ها در مجموعه مدیریتی وزارت‌خانه‌ها، هم‌افزایی توان مدیریتی است

جهانبخش بانشی،ادامه داد: «ابتکارات، خلاقیت و طرح‌های مبتکرانه بسیاری در این مدت در فارس اجرا شد که نمود کشوری یافتند و بسیاری از آن‌ها به صورت کشوری نیز اجرا شدند.»

وی گفت: «از جمله این طرح ها را می‌توان به طرح حافظ خوانی که امسال دومین سال برگزاری آن است و نذردانایی که مورد استقبال همه مسوولان و مردم قرار گرفت و بیش از 150 هزار جلد کتاب تهیه و به مدارس نیازمند ارسال شد، اشاره کرد.»

بانشی حسن انتخاب وزارت آموزش و پرروش در انتخاب خادمی به عنوان رییس اداره برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش را تحسین کرد و افزود: کار شایسته و پسندیده‌ای است که وزارتخانه مکانی باشد از مجموعه فرهیختگان شهرستان‌ها و استان‌های مختلف که در کنار هم باشند تا از تجارب، قابلیت‌ها و قدرت فکری و مدیریتی استان‌ها بهترین استفاده شود.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به اینکه فارس همیشه در حوزه فعالیت‌های پرورشی در قله بوده است، گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمام همکاران است و امروز حضور آقای جعفری با اندوخته تجارب ارزنده‌ای که دارند، میتوانیم شاهد رشد و اعتلای بیشتر فعالیت‌های فرهنگی هنری باشیم.

سعید خادمی، رییس اداره برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، که پیش از این در استان فارس مسوولیت رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پررورش را برعهده داشت، در این مراسم گفت: هرچه کردم همه از همت یاران کردم، هر اتفاق مثبتی که در فارس رخ داده است قطعا حاصل تلاش و انسجام و همدلی تمام نیروها بوده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پرورشی فارس، مجموعه توانمندی بوده و است، گفت: در گذشته رکن فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری، برگزاری دو «جشنواره پرسش مهر» و «فرهنگی هنری فردا» بود، اما امروز رکن سومی به آن اضافه شده است و آن هم برگزاری جشنواره معلمان هنرمند است.

خادمی افزود: با توجه به برگزاری موفق نخستین جشنواره معلمان هنرمند در فارس، وزیر محترم آموزش و پرورش در حکمی، دبیرخانه دائمی این جشنواره را به فارس سپردند که این افتخار بزرگی برای فارس است.

وی با اشاره به تجارب ارزشمند و ارزنده آقای جعفری، رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس، گفت: تک تک عناصر حوزه پرورشی فارس در کشور قطب هستند و در وزارت خانه به توانمندی تمام کارکنان پرورشی فارس باور دارند و از این رو است که اکثر همکاران عضو اتاق‌های فکر در کشور هستند.

وی با اشاره به طرح حافظ‌خوانی و نذر دانایی گفت: طرح‌ حافظ‌خوانی که از فارس کلید خورده است به زودی در پویش شعر کشور آن را به صورت سراسری دنبال می‌کنیم و نذردانایی را نیز به صورت کشوری برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار