تنها سالن ورزشی با هدف بازی و سلامت دانش‌آموزان درچناران تجهیز و راه‌اندازی شد

چناران (پانا) - معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش چناران از بازپس گیری و تجهیز سالن ورزشی پهلوان عبدالرضا کارگر پس از 11 سال با هدف بازی و سلامت دانش‌آموزان درچناران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تنها سالن ورزشی با هدف بازی و سلامت دانش‌آموزان درچناران تجهیز و راه‌اندازی شد

هادی صابری معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش چناران در گفت و گو با پانا گفت: «سالن ورزشی عبدالرضا کارگر، قهرمان کشتی جهان حدود ۱۱ سال در اختیار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چناران بوده است که از آن به‌عنوان موزه مردم شناسی استفاده می‌شد. با پیگیری‌های فرماندار و مدیر آموزش و پرورش چناران از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چناران پس گرفته شد و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان چناران قرار داده شده تا با استفاده مطلوب از آن، گامی موثر در جهت سلامت دانش‌آموزان برداشته شود.
معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش چناران افزود: این سالن تنها سالن ورزشی شهرستان چناران است که با هدف بازی و سلامت دانش‌آموزان تجهیز و راه‌اندازی شده است.
صابری گفت: جهت تجهیز و راه‌اندازی این سالن بالغ بر یک میلیارد و یک‌صد میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که دانش‌آموزان مدارس می‌توانند کلاس درس تربیت بدنی را با حضور در این مکان سپری کنند.
معاون پرورشی و سلامت آموزش و پرورش چناران بیان کرد که این سالن با حضور نماینده مردم شهرستان‌های چناران، گلبهار و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش، امام جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش وجمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان چناران خانه ورزش دانش‌آموزی (سالن معلم) افتتاح شد.

خبرنگار: امیرضاطایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار