تمام توان خود را برای افتخارآفرینی کشورم به کار می‌گیرم

مشهد (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان سرافرازان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد، در مسابقات بین‌المللی کونگ‌فو تو آ به میزبانی ترکیه مقام اول را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام توان خود را برای افتخارآفرینی کشورم به کار می‌گیرم

شادی هراتی مطلق با بیش از ۱۰ حکم قهرمانی ورزشی در گفت و گو با پانا گفت : «قبل از وارد شدن به رشته کونگ فو توآ در رشته ژیمیناستیک مهارت داشتم و چندین سال کلاس ژیمیناستیک میرفتم و بعد 4 سال شروع به فعالیت در رشته کونگ فو کردم و با تلاش سخت و تمرین زیاد و راهنمایی و کمک خانواده و استاد توانمندم توانستم به مدال هایی دست یابم و الان بیش از ۳ سال است که این رشته را به طور جدی و حرفه ای دنبال می کنم. در دوران شیوع بیماری کرونا با تعداد بسیار کم در باشگاه به صورت خصوصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرین می کردیم. ورزش رزمی کونگ فو توآ برای سلامت جسمانی، تقویت عضلات، تقویت اراده بسیار موثر است و همچنین حرکات حرفه ای و نمایشی با نانچیکو و شمشیر و چوب و سانچیکو به تقویت روحی دختران بسیار کمک می‌کند.»

هراتی مطلق گفت: «کونگ فو توآ یک ورزش رزمی ایرانی است. که توسط ابراهیم میرزایی در سال ۱۳۴۱ بنیان گذاشته شد. کنگ فو توا پس از گذراندن مراحل آزمایشی در باشگاه سرباز فعالیت رسمی خود را با تاسیس دانشکده انشا روان در سال ۱۳۵۲ آغاز کرد.»

وی افزود: «ورزش کردن را جزو برنامه های زندگیتان قرار دهید، موفقیت در ورزش به شما انگیزه لازم برای پیشرفت را می‌دهد.»

خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار