زنگ هفته بهداشت و روان و انجمن اولیا و مربیان در چناران نواخته می‌شود

چناران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش چناران، از نواختن زنگ بهداشت و روان و برگزاری برنامه‌های هفته بهداشت روان و با شعار سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقائی، پیشگیرانه و مشاوره‌ای در شهرستان چناران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ  هفته بهداشت و روان  و انجمن اولیا و مربیان در چناران نواخته می‌شود

هادی صابری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران در گفت و گو با پانا گفت: هفته بهداشت روان فرصتی بسیار مناسب برای دانش آموزان و کادر آموزشی و پرورشی مدارس است که ضمن توجه به عوامل خطر آفرین جسمانی این همه گیری به جوانب خطرات روانی آن توجه ویژه داشته باشند. این هفته که با شعار «سلامت روان و فرصت برابر و عادلانه برای دریافت خدمات ارتقایی، پیشگیرانه و مشاوره ای» مزین شده است، به ما یادآور می شود در حوزه بهداشت روانی به مانند بهداشت جسمی، ضروری است برنامه ریزی های مناسبی صورت پذیرد و افراد از خطرات احتمالی مصون بمانند.

صابری افزود: در همین رابطه در تاریخ 24 مهرماه همزمان با زنگ هفته انجمن اولیا زنگ هفته بهداشت و روان با حضور مسئولان شهرستان در دبستان دخترانه شهید رضوی نواخته خواهدشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران ضمن تقدیر از کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از اعلام برنامه های هفته بهداشت روان مطابق با روزشمار 18 تا 24 مهرماه ویژه مدارس خبر داد.

صابری در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بهداشت روان از اهتمام مستمر تمامی همکاران فرهنگی به ویژه مشاوران و مربیان آموزش و پرورش چناران به عنوان متولیان سلامت روان دانش آموزان در راستای ارتقا و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش دانش آموزان نسبت به مسائل بهداشت روان تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: امیررضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار