در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی منطقه ۱۳:

۱۳ آبان؛ با ایثار و فداکاری دانش‌آموزان جاودان شد

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در مراسم ۱۳ آبان که به صورت نمادین در دبیرستان شهید منتظری برگزار شد به نقش فعّال و فراموش ناشدنی دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار در سال ۱۳۵۷ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان؛  با ایثار و فداکاری دانش‌آموزان جاودان شد

مراسم ۱۳ آبان در دبیرستان شهید منتظری، با حضور سید محمد هادی حسینی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، علی امیری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، فیروزه طالبی؛ مدیر سازمان دانش آموزی و دانش آموزان با رعایت پروتکلهای بهداشتی روز چهارشنبه ۱۲ آبان با شور و نشاط برگزار شد‌.

در ابتدای مراسم فاطمه پازوکی مدیر دبیرستان شهید منتظری ضمن خیر مقدم به مسئولین منطقه از حضور دانش آموزان در مدرسه پس از مدتها و ایجاد شوق و ذوق در فضای مدرسه اظهار خرسندی کرد و گفت: امیدواریم با شکست کرونا بار دیگر حضور همه دانش آموزان را شاهد باشیم و شادی و نشاط به مدارس بازگردد.

در ادامه مراسم سید محمد هادی حسینی؛ ضمن نواختن زنگ استکبارستیزی و آرزوی سلامتی برای همه دانش آموزان گفت: تاریخچه ۱۳ آبان از سال ۱۳۴۳ با تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه آغاز شد و سپس در آبان ماه سال ۵۷ دانش آموزان به همراه دانشجویان در راهپیمایی های ظلم ستیزی شرکت کردند و با مقاومت و شهادتشان افتخار آفریدند و این بود که ۱۳ آبان به نام "روز دانش آموز" مزین شد.

وی تصریح کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی کشور بود و به فرموده امام خمینی، انقلاب دوم نامگذاری شد دانشجویان انقلابی با تاّسی از فرامین بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، لانه جاسوسی سفارت آمریکا را تسخیر کرده و طومار استکبار و استعمار را در ایران در هم پیچیدند.

در پایان مراسم از دانش آموزان برتر در زمینه های علمی آموزشی، قرآنی، سازمان دانش آموزی و مسابقات فرهنگی هنری تقدیر و تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار