مدیریت بحران گیلان نسبت به طغیان رودخانه‌ها هشدار داد

رشت (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گیلان گفت طبق برآوردهای هواشناسی احتمال ایجاد سیلاب و طغیان رودخانه‌های استان برای روزهای پایانی هفته جاری زیاد است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت بحران گیلان نسبت به طغیان رودخانه‌ها هشدار داد

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، امیر مرادی با بیان اینکه نگرانی از بارش های شدید و احتمال طغیان رودخانه ها و بی‌توجهی به هشدارها برای روزهای پایانی هفته جاری وجود دارد، افزود: شهروندان باید با توجه به هشدارها از ترددهای غیرضروری بخصوص در مناطق کوهستانی پرهیز کنند؛ ضمن اینکه لازم است تردد افراد سالمند و کودکان به شدت مدیریت شود.

وی همچنین به گردشگران و کوهنوردان نیز هشدار داد که برای روز پنجشنبه(فردا) به هیچ وجه در مناطق کوهستانی و جنگلی استان تردد و صعود نداشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از مردم استان و بومیان نیز خواست که از تردد غیرضروری در دامنه ها و ارتفاعات پرهیز کنند و در صورت ضرورت احتیاط لازم را به ویژه برای عبور از رودخانه ها داشته باشند.

دریای خزر آخر هفته توفانی است

مرادی با اشاره به توفانی بودن دریای خزر برای روزهای پیش‌رو اظهار کرد: دریا برای ماهیگیری و فعالیت‌های دریانوردی مناسب نیست و صیادان باید از فعالیت‌های دریایی طی روزهای پایانی هفته خودداری کنند.

وی همچنین بر آمادگی کامل دستگاه های امدادی برای آخر هفته جاری خبر داد و گفت: نیروهای امدادی باید آماده هر گونه مقابله با مشکلات احتمالی از بارش های شدید در استان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار