معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

برگزاری جشنواره مهرآرام و تدریجی بسوی آبان پر از شادمانه‌های کودکان

تهران (پانا) - معاون ابتدایی شهر تهران، بر رصد شرایط حضور دانش‌آموزان پایه اول در گروه‌های کوچک در مدرسه، حداقل به میزان یک روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره مهرآرام و تدریجی بسوی آبان پر از شادمانه‌های کودکان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سعید ربوشه در نشست تخصصی حوزه معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران، بر رصد شرایط حضور دانش آموزان پایه اول در گروه های کوچک در مدرسه، حداقل به میزان یک روز با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
وی افزود: ایجاد فضای انس با معلم و مدرسه، یادگیری حضوری و تلاش در جهت تامین سلامت روان دانش آموزان دوره اول به ویژه پایه اول امری ضروریست.
ربوشه اضافه کرد: با این رویکرد در جشنواره «مهرآرام و تدریجی بسوی آبان پر از شادمانه های کودکان» گام های عملیاتی «توجیه و اقناع مدیران مدارس طی گفتگوهای مستمر و موثر، بازدید میدانی از مدارس و ارائه رهنمودهای لازم به عوامل اجرایی و آموزشی مدرسه، اقناع کامل اولیا طی نشست های مجازی یا حضوری با رعایت موازین بهداشتی، تهیه پوستر، کلیپ و بروشورهای حاوی پیامدهای مثبت آموزش حضوری در گروه های کوچک، نشر عکس های حضور دانش آموزان در مدرسه در گروه‌ها و کانال های مجازی با هدف ترغیب اولیا و افزایش ضریب اطمینان آنها جهت راهی کردن فرزندانشان به مدرسه، تهیه اطلس یادگیری و برنامه ریزی دقیق آموزشی ویژه گروه های دانش آموزی، تاکید بر استفاده از برنامه های آموزشی مدرسه تلویزیونی و.... » در این جشنواره پراز نشاط می گنجد.
در پایان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش پایتخت ضمن ابراز امیدواری از استقبال خانواده ها از انتخاب روش آموزش حضوری، عزم جزم همکاران خود، معاونان ابتدایی مناطق و مدیران مدارس را جهت تکمیل به موقع فرم های بازگشایی، همسویی کامل با بیانیه های ستاد کرونا و هماهنگی با حوزه ی ستاد را خواستار شد. در این راستا کارکنان تیم معاونت آموزش ابتدایی شهر تهران روزانه از ۴ یا ۵ مدسه ابتدایی بازدید به عمل آورده و دراسرع وقت نسبت به نشر نقاط قوت و ابتکارات خلاقانه مدارس و رفع آسیب های احتمالی موجود با همکاری معاونان مناطق ۱۹ گانه شهر تهران اقدام می کنند.
گفتنی است کانال های مجازی بستر شاد «باغ هنر، مادرانه، آموزگاران شهر تهران، همدلانه و پیشروان آموزش» پهنه و بستر تجلی این جشنواره اثرگذار در فضای مجازی هستند. جالب اینجاست که در کانال باغ هنر دانش آموزان پایه اول استان های دیگر نیز به وجد آمده و با ارسال عکس های حضور خود در مدرسه در جشنواره شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار