شعار هفته پیوند اولیا و مربیان

همراهی با اولیا، همکاری با مربیان

تهران(پانا) - هفته پیوند اولیا و مربیان که نماد و آغازگر همفکری و همسویی خانه و مدرسه است، برای دانش‌آموزان از ۲۴ مهر ماه آغاز شد. کارشناسان تعلیم و تربیت امیدوارند با فرهنگسازی‌ دقیق بتوان والدین را مشاوران و بازوان پرتوان مدیران مدارس ساخت تا اهداف بلند آموزشی و پرورشی تحقق پیدا کند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
همراهی با اولیا، همکاری با مربیان
همزمان با آغاز این هفته، نخستین مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان در مدارس مختلف منطقه تشکیل و اعضا با آرا سایر اولیا انتخاب شدند.
شعار امسال آموزش و پرورش تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقای کیفیت و شعار هفته پیوند اولیا و مربیان، همراهی با اولیا، همکاری با مربیان بود که این شعارها بدون پیوند و ارتباط مستمر اولیا و مربیان در مدرسه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
در چهارمین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان که با شعار اولیا و مربیان، همسویی و وحدت، نامگذاری شده است ابوالقاسم حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه با همراهی مسئول انجمن اولیا و مربیان از مدارس دهخدا و تقوی نیا بازدید کرد و در جریان نحوه برگزاری انتخابات و همچنین روند اجرای هفته پیوند اولیا و مربیان در این مدارس قرار گرفت.
در این بازدید مدیریت منطقه در رابطه با نحوه بازگشایی مدارس اهمیت انتخابات انجمن مدارس به شکل گیری سریع تر و همچنین ارتباط نزدیک مدارس با اولیا مطالبی را عنوان کرد.
قابل ذکر است؛ در انتخابات انجمن و اولیای مدارس نزدیک به ۸۰ مدرسه لیست مستندات انتخابات انجمن را برای کارشناسی انجمن اولیا و مربیان ارسال کردند که از این مدیران قدردانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار