حدادی درمراسم عطرافشانی و میهمانی لاله ها عنوان کرد:

یکی از والاترین اهداف آموزش وپرورش، ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است

تهران (پانا) - مراسم عطرافشانی و میهمانی لاله ها در هفته بسیج با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه یک در امام زاده علی اکبر (ع) چیذربرگزار شد و مدیر منطقه یکی ازاهداف آموزش و پرورش را آشنایی دانش آموزان با اخلاق، رفتار، سیر و سلوک شهدا و ترویج فرهنگ آنها برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از والاترین اهداف آموزش وپرورش، ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت است
به مناسبت سومین روز هفته بسیج با حضور حضور ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش، حمیدرضا مولایی؛ معاونت آموزش متوسطه، آرش ساکی؛ کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران، کیوان رمضانی؛ مسئول حراست، مهدی سمایی؛ مسئول بسیج فرهنگیان، خلیل ارجمندی؛ مسئول روابط عمومی و جمعی از دانش آموزان مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد.
حدادی، ریاست منطقه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این مرز و بوم شده است، جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت باشیم.
وی ضمن بازدید از موزه شهدا چیذر تصریح کرد: بازدید از موزه شهدا ما را بیش از پیش با سیر و سلوک شهدا آشنا خواهد کرد که لازم است مدارس دانش آموزان و نسل جدید را در بازدید از این موزه تشویق کنند.
حدادی هم چنین افزود: مدیران آموزش و پرورش یکی از والاترین اهداف خود را ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت می دانند و با برگزاری فعالیت های متعدد در این خصوص و جهت ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت تلاش می کنند.
شایان ذکر است؛ در ادامه با قرائت فاتحه به روح مطهر شهداء و امام شهداء مزار شهدا توسط حاضرین با اهداء گل ،غبارروبی و عطر افشانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار