از اول آبان ۱۴۰۰ :

تزریق واکسن؛ شرط ورود کارمندان به ادارات

رشت(پانا) - جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان عنوان کرد کارمندانی که دز اول واکسن را دریافت نکرده‌اند از اول آبان از ورودشان به ادارات جلوگیری خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تزریق واکسن؛ شرط ورود کارمندان به ادارات

به گزارش اداره روابط عمومی استانداری گیلان، جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تاریخ ابلاغ این دستور از حضور کارمندانی که دز اول واکسن را تزریق نکرده اند جلوگیری خواهد شد جز مواردی که با تجویز پزشک دریافت واکسن برای آن‌ها زیان آور تشخیص داده شده باشد.
محمود قاسم نژاد افزود: با توجه به بند ۳ هشتاد و نهمین جلسه ملی ستاد کرونا و بند ۶ مصوبات بیست و نهمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا این بخش نامه در تمامی دستگاه‌های اجرایی به غیر از نیرو‌های مسلح قابل اجراست.
وی با اشاره به شرایط کشور از نظر واکسیناسیون گفت: بخشنامه قبلی مبنی بر حضور یک سوم کارمندان که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ ابلاغ شد باطل شده و کارمندان باید طبق سنوات قبل با نظم در محل کار خود حضور داشته باشند.
جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان افزود: ساعت کار کارمندان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه است و همه دستگاه‌های اجرایی به طور جدی باید پیگیر تزریق واکسن کارمندان و خانواده هایشان باشند.
محمود قاسم نژاد در ادامه با اشاره به تنوع جهش‌های ویروس کرونا، تاکید کرد همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشت، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای کارمندان الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار